آغاز احداث خط انتقال آب شرب به ۴ روستای لالی  

مدیر عامل آبفا خوزستان  از آغاز عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب شرب به ۴ روستای شهرستان لالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقيقي پور، مدير عامل آبفا خوزستان گفت: عمليات اجرايی پروژه خط انتقال آب شرب به چهار روستای شهرستان لالی شامل ططر آباد، گوراب سرخ، جمال آباد و بنه سرخ، توسط شركت آب و فاضلاب خوزستان از امروز وارد فاز اجرايی شده است  .

وی افزود: اين پروژه به طول 9 کیلومتر و با اعتبار 20 ميليارد ريال آغاز شده است .

مدير عامل آبفا خوزستان با اشاره به اعتبار این پروژه بيان كرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی تامین می شود و مدت زمان اجرایی این پروژه ۸ ماه است .

حقیقی پور با اشاره به بومی بودن مشاوران این پروژه افزود: اولویت شرکت آبفا خوزستان در انتخاب پیمانکاران و اجرای پروژه های عمرانی، پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان است .

وی به اهداف این پروژه اشاره و بیان کرد: خط انتقال قدیمی این پروژه به دلیل روکار بودن و گرم شدن بیش از حد آب آشامیدنی اهالی محل در فصل های گرم باعث شد تا عملیات اجرایی خط جدید برای ٥ هزار شهروند و بيش از ١٠٠٠ اشتراك به مناسبت دهه مبارك فجر در 4 روستای شهرستان لالی آغاز شود .

مدير عامل آبفا خوزستان افزود: بهبود کمیت و کیفیت آب در دستور کار شرکت آبفا خوزستان است به همین منظور فرسودگی و نشت آب در خط لوله، باعث شد تا عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان لالی آغاز شود .  

انتهای پیام/م

 احداث خط انتقال آب شرب به چهار روستای لالی آغاز شد

برچسب ها: بحران آب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.